? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年11月24日 星期三

Day-9

今天和朋友们的Topic是"

这个圣诞节会一个人度过么?
大家的答案是"
八成是一个人度过"
哇塞"
真悲哀也"
从前纵横江湖的情场浪子不是散功就是退隐"
哈哈"
当然我说的是"罗哥,boon少之类等等的"
从前一个小角色也荣升情圣之名了"
不用想拉"
大马林峰-春哥啦"
最近他的势头还蛮狠的”
连我也觉得自己弱了"
正所谓风水轮流转"
我现在等着他转完"
全新的Sean又会出来了"
哈哈"
废话真多"
啊啊啊啊啊!
闷啊"
我想离开单身生活"!
哈哈"
不过还是算了=v=''
没有女生看得上眼"T^T
我GAY了?
呜呜

0 意見: